martes, 24 de enero de 2012

Primer dia al hotel....

Bon dia i benvinguts al hotel mediterrani!!!!
m'encanta, cada dia, quan l'hotel es obert. M'encanta donar la benvinguda a nous amics. A vells amics. A amics per descobrir.
M’encanta per que quan entreu per la porta del hotel comença una aventura. Per vosaltres i per mi. Per vosaltres perquè entreu per la porta per descansar, per gaudir, per observar, per simplement entrar, per simplement pintar un petit capítol a la vostra vida... Per mi perquè vull que tot això sigui com ho heu pensat, inclús millor. Amb el meu millor somriure, amb el de tots que estan amb mi, de la propietat fins a tot el personal que ha de gaudir amb vosaltres per fer-vos gaudir. Per mi per que haig de fer funcionar al màxim la meva creativitat, la meva persistència, el meu petit i agradable esforç i vocació de servei. Per mi per ensenyar-vos les noves habitacions, les vistes al mar, les millores que cada hivern ens proposem...
Per aquí, per aquest paisatge virtual, l'historia es semblant o amb curioses coincidències. Hem donen la benvinguda a aquesta oportunitat d'anar comentant novetats, pensaments, anècdotes, estats d’ànim (un hotel també en te), els colors de cada dia, l'olor del mar, el paisatge de Calella. I us dono la benvinguda, amb l'esperança de que hem llegiu, hem seguiu per aquí, i amb l’esperança de que, avui,  quant us dono la benvinguda a aquest blog, començaré a tenir la certesa de que algú us digui, de part meva, un dia d'aquests...
Bon dia i benvinguts al hotel mediterrani!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario